PÁLYÁZATI FELHÍVÁS ISKOLAI BÜFÉ ÜZEMELTETÉSÉRE
A Piarista Gimnázium és Kollégium pályázatot ír ki az iskolai büfé üzemeltetésére.
Pdf formátumban itt érhető el: bufe_palyazati_felhivas_2024.pdf
1. Az Ajánlatkérő adatai:
Ajánlatkérő neve: Piarista Gimnázium és Kollégium
Ajánlatkérő címe: 2600 Vác, Konstantin tér 6.
Ajánlatkérő telefonszáma: 27/512-290
2. A pályázat tárgya:
A Piarista Gimnázium és Kollégium (2600 Vác, Konstantin tér 6.) épületében található 14,83 m2 alapterületű helyiségben iskolai büfé üzemeltetése. Előtér 12,8 m2.
A büfé működtetésének célja, hogy az iskola tanulói és dolgozói megfelelő színvonalú és árszintű büfé szolgáltatást vehessenek igénybe az épületen belül.
A pályázóknak a büfé kínálatának kialakításakor figyelemmel kell lenniük az Országos Élelmiszerbiztonsági és Táplálkozástudományi Intézet (OÉTI) ajánlásában foglaltakra.
3. A pályázat célja:
Bérleti szerződés kötése nyertes ajánlattevővel iskolai Büfé működtetésére.
4. A bérleti szerződés időtartama:
2024. szeptember 01. napjától 2025. június 30. napjáig.
Kölcsönös elégedettség esetén a szerződés pályáztatás nélkül meghosszabbítható.
5. Ajánlattevő által elvégzendő feladatok:
A büfé az iskola tanulóinak és dolgozóinak nyújt szolgáltatást (kb. 670 fő vesz részt a mindennapi oktatásban), tanítási napokon 7.30-tól 15.00 óráig biztosított nyitva tartással.
6. A pénzügyi feltételek:
a) Ajánlattevő vállalja, hogy a büféhelyiség használatáért, Ajánlatkérő és Ajánlattevő között a nyertes ajánlat alapján létrejövő szerződésben szereplő bérleti díjat (ami magába foglalja a büfé működtetésével kapcsolatban felmerülő összes közüzemi díjakat is) havi elszámolás keretében, minden hónap 10. napjáig megfizeti.
b) Ajánlattevő köteles legkésőbb a szerződés megkötésével egyidejűleg kéthavi bérleti díjnak megfelelő kauciót a Bérbeadó intézmény részére letenni, amely összeg Ajánlattevőnek felróható szerződésszegés esetén felhasználásra kerül.
c) Ajánlattevőt nem terheli bérleti díjfizetési kötelezettség július-augusztus hónapokra, június és december hónapokra pedig 50 % mértékű a díjfizetés.
7. A szerződéskötés feltételei:
a) Bérbevevőnek vállalnia kell a büfé működtetéséhez szükséges megfelelő készülékkel, gépekkel, berendezésekkel való ellátását, működési engedélyének megszerzését és ehhez szükséges felújítások elvégzését, bérbeszámítási igény nélkül, saját költségén.
b) A bérbevétel napjától a bérlő köteles gondoskodni a bérelt eszköz, ingatlanrész biztonságával kapcsolatos feladatok végrehajtásáról, a tűz, munka és környezetvédelmi rendszabályok betartásáról.
c) Vállalnia kell, hogy a bérleményt csak rendeltetésszerűen használja.
d) A bérleti szerződés megszűnésekor a bérlő köteles a helyiséget és annak leltár szerinti berendezési tárgyait eredeti állapotban a bérbeadónak visszaadni.
e) Be kell tartania az iskola rá vonatkozó szabályzatait és rendelkezéseit.
f) Vállalnia kell a HACCP szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosítását.
g) A bérleményben a büfé üzemeltetésén kívül más tevékenységi kör csak a kiíró hozzájárulásával folytatható.
h) A bérlemény albérletbe nem adható, a bérleti jogot másra nem ruházhatja át, el nem cserélheti.
i) A bérlő, mint jogi személy jogutód nélküli megszűnése esetén a szerződés megszűnik. A létesítmény nyitvatartási idejének meghatározása, mindkét fél egyező akarata szerint történik.
j) Az üzemeltetésre átvett helyiségek tisztántartása, napi takarítása az üzemeltető kötelessége.
k) Tisztasági festés, mázolás, a bérelt helyiségek állagmegóvása az üzemeltető feladata.
l) Az üzemeltetéshez szükséges biztonságtechnikai, munkavédelmi felülvizsgálatok elvégeztetése és a hibák kijavítása az üzemeltető feladata.
m) Az üzemeltető köteles a rovar- és rágcsálóirtást szükség szerint elvégeztetni.
n) A szerződés határozott időre szól.
o) A szerződés azonnali hatállyal felbontható, ha a bérbevevő fizetési kötelezettségének teljesítésével 30 napot meghaladó késedelembe esik és tartozását a bérbeadó írásbeli felszólításának kézhezvételétől számított 15 napon belül nem egyenlíti ki,
p) A szerződést bármelyik fél indoklás nélkül írásban felmondhatja, felmondási napok száma 30.
q) Bérleti díj fizetése: a számla ellenében készpénzben vagy átutalással történik tárgyhó 10-ig.
8. A pályázat formai és tartalmi követelményei:
A pályázatot elektronikus úton, aláírt, szkennelt (pdf) formátumban az alábbi e-mailre lehet küldeni: allas@vac.piarista.hu
A tárgyban kérjük feltüntetni: „Pályázat iskolai büfé működtetésére.”
A pályázatok beérkezésének határideje: 2024.06.30.
A pályázathoz csatolni kell:
a) az Ajánlattevő nevét, címét, egyéb elérhetőségeit (telefon, e-mail cím),
b) a büfé működtetésére vonatkozó tervezetet,
c) nyilatkozatot, hogy a cégbírósági bejegyzés szerint a tevékenység folytatására jogosult,
d) az Ajánlattevő eddigi tevékenységének rövid ismertetését, az üzemeltetésre, üzletpolitikájára vonatkozó elképzeléseit, koncepcióját, üzleti tervét
e) referenciákat,
f) a havi bérleti díjra vonatkozó ajánlatot (ami a büfé működtetésével kapcsolatban felmerülő közüzemi díjakat is tartalmazza),
g) A pályázat kiírója minimálisan megajánlható bérleti díjat határoz meg, melynek összege 50 000.- Ft/hó.
h) Ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy vállalja jelen pályázati kiírásban foglalt feltételeket,
i) forgalmazni kívánt termékeket a tervezett fogyasztói árak feltüntetésével
9. A pályázattal kapcsolatos egyéb információk:
a) A Bérlő feladata a bejelentés köteles kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartás kezdeményezése, a szükséges igazolás – a működési engedély kiadásáról - beszerzése és a szakhatóságok által előírtak teljesítése.
b) A büfé alkalmazottjának rendelkeznie kell a szükséges végzettséget/képzettséget igazoló és az egészségügyi alkalmasságot igazoló okirattal.
c) A helyiségben kizárólag iskolai büfé működtethető. A tevékenység bejelentés köteles a 210/2009. (IX.29.) Kormányrendelet alapján
d) A büfé üzemeltetőjének vállalnia kell, hogy az árukínálata megfelel az egészséges táplálkozásra vonatkozó ajánlásoknak.
e) A bérleti díj tartalmazza a víz, gáz és villanyfelhasználás díját.
f) A helyszínen előzetes egyeztetés alapján (Tel: 06 30 312 1090), a pályázatok beérkezésének határidejéig tudjuk biztosítani a bejárási lehetőséget.
10. A pályázati kiírás eredménytelensége:
Ajánlatkérő fenntartja a jogát a pályázati kiírás eredménytelennek nyilvánítására.
Eredménytelen, illetve részben eredménytelen a pályázati kiírás, ha
- nem érkezett pályázati ajánlat,
- a benyújtott pályázatok egyike sem felelt meg a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek,
Érvénytelen a benyújtott pályázat, ha
- a benyújtott pályázat nem felelt meg a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek.
11. A pályázatok elbírálási szempontjai:
1. A megajánlott havi bérleti díj: Ft/ hó
2. Forgalmazni kívánt termékek, árak (diákbarát)
3. Ezen a területen szerzett tapasztalat
Előnyt jelent: az intézmény által szervezett programok, rendezvények kedvezményes támogatása.
12. A pályázat elbírálása:
A pályázatok kiértékelését követően az intézmény vezetője az összességében legkedvezőbb ajánlatot adó pályázóval köt szerződést.
Az elbírálás eredményéről minden pályázónak külön értesítést küldünk.
Vác, 2024. június 11.
Kalász Ákos
főigazgató